אסלות מונובלוק למראה קלאסי בחדר באמבטיה

// בלוג

963

אסלות מונובלוק הן אסלות סטנדרטיות משולבות תושבת, קרש ומכל – שלושתם גלויים. בשונה מאסלות מונובלוק שעיניכםם ראו בדרך כלל, אסלות מונובלוק מעוצבות תורמות תרומה מכרעת לעיצוב תאי שירותים ומלתחות באשר הם. להלן מספר אספקטים חשובים המאפיינים אסלות מונובלוק מעוצבות.

מבוססות על מנגנון דו כמותי

מנגנון הדחת המים הוא דו כמותי. כולל 2 ידיות להדחה מלאה או חצי מלאה. מנגנון זה חוסך במשאבי המים ומאפשר לכם להוריד אותם בהתאם לשימוש.

מעניקות לחדר עיצוב מרענן

אסלות מונובלוק הן אמנם האסלות הנפוצות ביותר בחדרי שירותים, אבל אסלות מונובלוק מיוחדות אלה מעניקות לחדר את הטאץ’ המלכותי והמיוחד, וגורמות לכל מי ששוהה בו להרגיש בבית. מי שמעוניין לשדרג את חדר השירותים שלו ולהשיג תוצאה טובה – יבחר באסלת מונובלוק. היא חיונית בעיקר לחדרי שירותים גדולים, בשל הגודל הפיזי של האסלה ביחס לדגמים תלויים ומינימליים שונים. יחד עם זאת, ישנן אסלות מונובלוק קטנות המיועדות לחדרים בגודל בינוני או קטן.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים

מתאימות להתקנה כמעט בכל תשתית צנרת מים

ברוב חדרי המלתחות והשירותים יימצא בסיס טוב להתקנת אסלות מונובלוק. בשונה מאסלות תלויות, להן נדרשת חציבת מכל, אסלות מונובלוק משתלבות נהדר ברוב המוחלט של צנרות המים הביתיות, מדיחות את המים בקלות ומבצעות סירקולציה כנדרש. אלה אסלות מונובלוק חכמות אשר משתלבות בחדר מצוין גם ברמה הפונקציונאלית וגם ברמה הדקורטיבית.

קלות לתפעול, ומאפשרות לכל אחד לתפעל תקלות ומעצורים בזמן אמת

אף על פי שאסלות אלה הן אסלות עמידות מאד, היתקעות של אסלות לא תלויה רק בהן אלא גם בנעשה בצנרת הביתית, ולעתים בצנרת החיצונית המחוברת אליה. במקרים כאלו, אסלות מונובלוק ניתנות לפתיחה קלה, והורקת מים ידנית פשוטה.

מעיין הגבס – אסלות מונובלוק מעוצבות

בחברת מעיין הגבס תוכלו לקבל את כל המידע על אסלות מעוצבות מונובלוק לבתי אב. האסלות קלות מאד לשימוש ולתפעול, מעוצבות ומשתלבות היטב בכל תבנית דקורטיבית. האסלות מספקות לדייר מנגנון הדחת מים קל לתפעול, שימוש פשוט ותבנית עיצוב חסרת מעצורים. עם אסלות מונובלוק הוא יכול להיות בטוח שחדר האמבטיה יהיה כעת דקורטיבי יותר, מושך יותר, ויתבסס על הדחת מים קלה, פשוטה, נגישה וכמעט ללא התנגדויות.