אסלות תלויות מעוצבות כניסה גלויה

// בלוג

1545512

מהי כניסה של אסלה? הכניסה היא המנגנון שמדיח את המים. בדרך כלל, באסלות תלויות הוא סמוי מן העין, למעט הידית עצמה שנותרת גלויה. כאן, לא רק שהוא גלוי – ניתן לבחור במנגנון ההדחה המתאים לכם ביותר. בחירתו תלויה בשני פרמטרים: רמת ההתאמה לרשת הצנרת הביתית ורמת ההתאמה לעיצוב המבנה. להלן 2 סוגים של מנגנוני הדחת מים באסלות הללו.

מיכל הדחה מפלסטיק עם ידית עליונה

הידית נמצאת בחלק העליון של המיכל. המיכל גלוי וממוקם מעל האסלה. אסלות תלויות כניסה גלויה בשילוב מיכל מתאימות בעיקר לחדרים גדולים, למשל חדר שירותים גדול בבית פרטי. הידית בדרך כלל (אך לא תמיד, תלוי בדגם המיכל) מאפשרת בחירת הורדת מים של ½ מיכל או בחירה בהורדה מלאה של המים. בכך, היא מציגה מנגנון חיסכון במים.

מזרם 11/4 צול וצינור שטיפה ניקל

מזרם 11/4 צול הוא כלי ייעודי אשר דחיפה שלו למטה מורידה את המים. עם סיום התהליך, הוא חוזר למעלה. הוא מחובר לצינור ניקל כסוף שמממש בפועל את הורדת המים. היתרון הוא שזהו מנגנון הורדת מים קטן ולא בולט, בשונה מהמיכל שנראה לעיני כל. אבל, התקנת מנגנון כזה בבית פרטי תהיה מינימליסטית מדי, וזה מדוע רוב הדיירים בוחרים להתקין מיכל. בשירותים ציבוריים בהם התאים קטנים מאד, המיכל הזה הוא בדיוק מה שנדרש מבחינה דקורטיבית. אם בוחרים אסלות תלויות מעוצבות כניסה גלויה, רצוי שהן יהיו מבוססות על מזרם 11/4 צול בשירותים ציבוריים בעיקר בשל גודלו הקטן של התא אבל גם משום שזה הכי מתאים למתחם בו יש הרבה אסלות הפועלות במקביל.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים

אסלות מעוצבות תלויות עם כניסה גלויה מטעם חברת “מעיין הגבס”

אנו בחברת “מעיין הגבס” מספקים לבתים פרטיים ולמוסדות אסלות מעוצבות תלויות עם כניסה גלויה. ההמלצה שלנו: תבחרו כניסה גלויה שהיא מיכל פלסטיק בצירוף ידית – לבית, ומזרם 11/4 צול עם צינור ניקל – למשרד או למוסד. בדרך זו אתם מתאימים לכל מקום את המנגנון המתאים מבחינה שרברבית, וגם מספקים את העיצוב הנדרש עבור כל תא שירותים בהתאם לגודלו: לרוב תא שירותים ביתי יהיה גדול מתא ציבורי, ולכן גודל האסלה בזווית הראיה הכוללת צריך להיות גדול יותר בשביל לשמור על איזון דקורטיבי נאות.