אסלות מוסדיות מעוצבות לשירותים מוסדיים

// בלוג

157

ודאי נוכחתם לראות שכאשר מעצבים אסלה במשרד, מוסד או מקום ציבורי אחר, המראה שלה שונה מהאסלה הביתית. מה גורם לחדר שירותים מוסדי סטנדרטי להיראות כה שונה ממה שיש בבית? שלושת דגמי האסלות הבאים ודאי יעשו לכם סדר ויענו על שאלה זו.

אסלה תלויה עם צינור ניקל

צבע: לבן. אסלה תלויה ללא מיכל גלוי. החלק היחיד שגלוי אך אינו חלק מגוף האסלה הוא ידית הניקל. היא מחוברת אל מזרם 11/4 צול. באמצעותה מדיחים את המים. הורדתה למטה משלימה הדחה מלאה. היא חוזרת למעלה עם סיום הפעולה באופן אוטומטי. לחילופין, ניתן לחבר לאסלה מיכל פלסטיק עם צינור הדחה רגיל. המיכל מותקן באופן סמוי מן העין מתחת לרצפה.

אסלת סלופסינק (Slopesink)

אסלה מלבנית לבנה עם קרש שקוף. הוא ניתן להעלאה והורדה על ידי המשתמש. צבעו שקוף והוא צר מהיקפהּ הכולל של האסלה. האסלה מתאימה למזרם 11/4 צול. הדחת המים שלה מתבצעת באמצעות צינור ידית ניקל אחורית.

אסלה דגם “פי”

אסלה סטנדרטית המבוססת על תושבת רצפה, קרש ומיכל פלסטיק. צבע: לבן פרגמון. האסלה מתאימה לחדרי מוסד גדולים, וזאת משום שגוף ההדחה היחיד שמתאים לה הוא מכל הדחה מפלסטיק עם ידית סטנדרטית, שעושים אותה לבעלת ממדים גדולים בזווית העין.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים

בחירת אסלות מעוצבות למוסדות

אנו ממליצים לבחור אסלות מוסדיות מעוצבות בהתבסס על הדמיות מחשב שיסייעו לכם למצוא את הדגם המתאים ביותר לתא השירותים שלכם. ניתן גם להיעזר במומחי העיצוב של חנות סניטציה, אשר מתמחים בעיצוב מלתחות ושירותים במוסדות.

מעיין הגבס – אסלות מעוצבות למוסדות ממגוון סדרות

בואו לבחור אסלות מעוצבות למוסדות בהתאמה למראה השירותים במוסד שבחזקתכם. אסלות מוסדיות מיוחדות אלה יספקו נוחות למשתמש ויהיו חסכניות עבורכם כמי שמחזיקים במשרד. בואו לגלות עולם שלם של אסלות מיוחדות למוסדות אשר יעשו מתאי השירותים אצלכם לחדרים מעוצבים אשר תענוג יהיה להשתמש בהם. במעיין הגבס יבחנו את מערכת הביוב שלכם, ויסייעו לכם לבחור את המוצרים המתאימים ביותר עבורכם. במקרים רבים הדבר לא תלוי רק בכם אלא גם באינסטלציה של הבניין, ולכן, אם אתם לפני שדרוג האסלה, אל תהססו לפנות אלינו לייעוץ. במסגרתו, אנו נדאג שגם בפאן הפונקציונאלי וגם בפאן העיצובי – תיבחר האסלה המתאימה לכם ביותר.