אביזרי אמבטיה מעוצבים

// בלוג

15645

אביזרי אמבטיה הם אותם מוצרים קטנים אשר עושים את ההבדל הגדול בעיצוב ובחוויה שלכם בחדר זה. חדר אמבטיה מאובזר הוא חדר אמבטיה מפנק, ולהיפך! לכן, מי שמתעניין בפיתוח חדר האמבטיה שלו והפיכתו למקום כיפי ובלתי נשכח גם לאורחים ולאורחות, ידאג לצייד אותו באביזרים. במאמר זה – חילקנו עבורכם את האביזרים לשתי משפחות: אביזרי הנחה ואביזרי קידוח.

אביזרים להנחה על הרצפה או על מדפים

אביזרי אמבטיה חכמים אשר לא דורשים כל פעולת שיפוץ או קידוח, אלא רק הצבה בחדר: מתקני סבונים, שטיחי אמבטיה, מברשת אסלה, דיספנסר ידני לסבון נוזלי, כוס מברשת שיניים ופח אמבטיה להצבה על הרצפה. כל אלו אביזרי אמבטיה מעוצבים ומפנקים, אשר יספקו לכל אורח את מלוא הנוחות וכמובן גם עבורכם.

אביזרים לקידוח בקירות ובאריחי השיש בחדר האמבטיה

אביזרים אשר עושים מחדר האמבטיה שלכם חדר אמבטיה פונקציונאלי ונוח לשימוש: מדף אלומיניום פינתי לאגנית, קולב מתכתי אלחלד לתליית מגבות, טבעת פתוחה לתליית מגבת אחת, מתקן לנייר טואלט, קולב מגבות ובגדים, וכד’.  אביזרים אלו מצריכים שימוש במקדחה, ומגיעים עם חורי קידוח מוכנים להטמעתם בקירות. בחלקם, במקום חורים ניתן למצוא משטחי הכנה שאותם יש לקדוח, ובסיום לחבר אליהם את ההתקן עצמו, לדוגמה – במדף האלומיניום הפינתי לאגנית. אביזרי אמבטיה מיוחדים אלו תורמים רבות לתחושת הבילוי בחדר ויוצרים בו נוסחת עיצוב מנצחת.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים

כיצד בוחרים דגמים ספציפיים לכל מוצר נלווה

הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת: להיעזר בהדמיית המחשב שלנו, או לפנות לנציגי השירות שיסייעו לכם לבחור מוצרים שיאירו את החדר שלכם מבחינה דקורטיבית. הם יבטיחו כי בחדרכם יהיו נוכחים אביזרים חכמים לאמבטיה אשר יספקו מענה מלא לצרכים שלכם ושל אורחיכם וגם יתרמו לעיצוב החדר באופן חסר תקדים.

מעיין הגבס – המומחים שיהפכו את חדר האמבטיה שלכם למתוחכם, מעוצב ומפואר מאין כמוהו

בחברת מעיין הגבס מסייעים ללקוח לבחור את הטוב ביותר לחדר האמבטיה שלו: אביזרי אמבטיה חכמים שעובדים בשבילו ובשביל באי-החדר באופן מיטבי. אביזרי אמבטיה מעוצבים אלו ייקחו את החדר שלכם למקום שונה לחלוטין מההיבט העיצובי, וייצקו תוכן פונקציונאלי חדיש לנעשה בתוכו. אלו אביזרי אמבטיה מיוחדים באיכות טובה ובעלי כושר עמידות גבוה מאד. בואו להתחדש בסט אביזרים מעוצבים לאמבטיה בהתאמה אישית!