אסלה תלויה מעוצבת עם מיכל גלוי

// בלוג

15485

בדרך כלל, אסלה תלויה בעיצוב הקלאסי מתבססת על המושב בלבד, כשיתר החלקים סמויים מן העין, כולל המיכל. ואולם, במקרים מסוימים – המיכל גלוי. אסלות תלויות מעוצבות עם מיכל גלוי משמשות בדרך כלל נכים. הן מגיעות עם מנשא ייעודי ומאפשרות להם לשבת עליהן בקלות. אסלה תלויה עם מיכל גלוי יכולה לשמש גם ילדים. דגם “רון קידס” מהיחידים מסוגם שכוללים מושב מלבני ולא עגול מבוסס על גוף אסלה תלוי ומאחוריו מיכל פלסטיק גלוי.

אסלה תלויה עם מנגנון הדחת מים גלוי לשירותי בית או שירותים ציבוריים בהתאמה אישית

דגם “מצדה” הוא דגם פלאי, אשר מתאים גם לבית וגם למוסד הציבורי. כאשר הוא מותקן בבית, נהוג להגדירו אסלה תלויה עם מיכל גלוי, בעוד שכאשר הוא מותקן במוסד נהוג לשלב בו מזרם 11/4 צול עם צינור ניקל במקום המיכל. זה גם ייתן עיצוב קומפקטי יותר כיאה לתאי שירותים קטנים וגם יתאים יותר למבנה הצנרת. האסלה אינה מיועדת לנכים או לילדים קטנים.

אסלות נכים עם מיכל גלוי

דגם “ברקת” נכים – אסלה קצרה, עם מושב כבד דגם חרמון. האסלה מגיעה עם זוג צירי נירוסטה אלחלד. ניתן לשלב מושב פרסה עם או בלי מכסה, במקום מושב חרמון. באסלה משולב מנשא ייעודי המסייע לעליית הנכה לאסלה והורדתו ממנה.

דגם “לוטם” נכים – אסלה ארוכה, אם גוף ישיבה שנמצא בקצה הסיפון ומקל את נגישות האדם הנכה. ניתן לבחור בין מושב פרסה למושב הידראולי. האסלה מגיעה עם מנשא ייעודי המסייע לעליית הנכה לאסלה ולהורדתו ממנה בעת הצורך.

לפגישת ייעוץ חינם מלאו פרטים

אסלת ילדים עם מיכל גלוי

אסלת “רון קידס” עם מושב מרובע היא אסלת ילדים אטרקטיבית בגימור לבן. גודלה הקטן מאפשר נגישות קלה לילד אל האסלה. היא מבוססת על מיכל פלסטיק וידיות דחיפה להדחת המים.

מעיין הגבס – התאמת אסלה תלויה עם מיכל גלוי לבית ולמוסד

בחברת מעיין הגבס יסייעו לכם לבחור אסלות תלויות מיכל גלוי למוסד, לתא השירותים הביתי או למלתחה. החברה תתאים לכם אסלות מעוצבות תלויות עם מיכל גלוי אשר מתאימות לתשתית הצנרת שלכם. כמו כן, אנו נדאג שעיצובן ישתלב כהלכה עם המרקם הדקורטיבי בתא השירותים המיועד להתקנה.